BestÀllning och leverans
FrÄga: NÀr kan jag förvÀnta mig min bestÀllning?
- Svar: Den genomsnittliga leveranstiden Àr 6-12 arbetsdagar. VÄra produkter skickas till dig direkt frÄn leverantören. För denna unika affÀrsmodell gör att vi kan spara enormt mycket pÄ lagrings- och transportkostnader och vi kan erbjuda produkterna till ett lÀgre pris Àn konkurrenterna och stÄ för fraktkostnaderna sjÀlva och som ett stort plus minska gashusutslÀppen drastiskt i processen.
FrÄga: Den förvÀntade leveranstiden har passerat, var Àr min bestÀllning?!
- Svar: I 99% av fallen levereras bestÀllningar inom förvÀntad leveranstid. TyvÀrr kan det ibland hÀnda att en bestÀllning blir försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera status pÄ din bestÀllning via följande lÀnk: https://avelly.se/
Har du inte fÄtt nÄgot 3 dagar efter berÀknad leveranstid? Kontakta oss dÄ.
FrÄga: Jag saknar ett antal produkter med min bestÀllning, hur Àr det möjligt?
- Svar: Eftersom vi samarbetar med olika leverantörer Àr det möjligt att produkterna skickas separat. Om varor saknas i din bestÀllning fÄr du dem vanligtvis efter 2-3 dagar.
Vi ber om ursÀkt för besvÀret.
FrÄga: Vad Àr fraktkostnaden?
- Svar: Vi stÄr för fraktkostnaderna för bestÀllningen. SÄ din bestÀllning skickas alltid GRATIS.
Â
 Byte och retur
FrÄga: Jag Àr inte nöjd med min bestÀllning, kan jag returnera den?
- Svar: Ja. Du kan returnera alla bestÀllningar till oss inom 30 dagar utan att ange nÄgot skÀl.
FrÄga: Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra?
-
Svar: Om du inte Àr nöjd med din bestÀllning kan du byta eller returnera den inom 30 dagar efter mottagandet av bestÀllningen.. Produkter mÄste returneras i originalskick och med etiketter och etiketter.
- Produkten fÄr inte innehÄlla nÄgra spÄr av anvÀndning. En returförsÀndelse ska alltid förses med en Track & Trace-kod.
- AvsÀndaren ansvarar alltid för försÀndelsen.
- NÀr vi har fÄtt varorna returnerade av dig ser vi till att köpesumman krediteras ditt konto inom 7 dagar.
Klicka hÀr för att ladda ner ett returformulÀr.
SpÄrning
FrÄga: Var hittar jag mitt spÄrningsnummer?
- Svar: Du hittar ditt spÄrningsnummer i din orderbekrÀftelse via e-post. Du kan ange din e-postadress och ordernummer för att spÄra ditt paket.
FrÄga: SpÄrningsnumret anger ingen information, hur Àr detta möjligt?
- Svar: FrÄn det ögonblick som ditt paket har anlÀnt till postorderföretaget Àr Track and Trace-informationen tillgÀnglig. Observera att det kan bli en viss försening.